Vart på näl halva dagen...

usch fick ett otrevligt sms av Bianca imorse...
Hon hade åkt in på näl & hade legat där sen inatt, självklart blev jag as orolig & ville åka dit så försökte få skjuss men pappa jobba, jonas jobba & mamma..
så det slutade med att jag fick ta bussen, fick igenligen inte åka för Bianca "nej bebis & du kan bli sjuk" haha, men har sprittvättat händerna så det är nog ingen fara :)

men hon fick åka hem förut runt 3 iaf så det var skönt att det inte var jätte allvarligt! (y)
annars hade hon fått stryk, säääh ;)

jaja, annars har jag inte gjort nått idag, kollade precis på Jurassic Park 1 & nu vettefan va som händer, ska nog ta tag i disken....
Kul, eller inte. men det måste göras...
Hejhej



Hihi kunde inte låta bli att ta kort när hon somnade (6)
Bianca, hata mig inte ;)

Kommentarer
Postat av: bang

haha ditt as! :P Fick ju åka in imorse igen :( fy.

2011-05-07 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0