Våran älskade bebis! :)



Suga på handen är mysigt ;)



Tror att bebis får min näsa? ;D
Jaja, så länge bebis får Jonas ögon & smilegropar är jag nöjd ;)

Barnmorskan har ändrat bf, först var det ju beräknat 7e oktober men nu blev vi flyttade till 11e oktober, Jonas är lite stolt för han sa att det skulle bli beräknat 11e & han hade rätt ;)
Så nudu Anki, hoppas du fortfarande inte tror att jag föder före dig nu ;)
nu är jag ju beräknad en vecka efter dig ;)

Nä nu ska jag faktiskt göra nått, kunde inte låta bli att slänga upp bilderna direkt ;)

Kommentarer
Postat av: Anki

Haha, Bine! Jag sa ju att du inte skulle oroa dig ;) Chanserna att du föder före mig finns faktiskt, du är ju bara beräknad en vecka efter mig. Exakt en vecka också ;)

2011-05-10 @ 17:53:14
URL: http://ankis.myshowroom.se
Postat av: Anonym

ja man kan faktiskt gå över tre veckor i tiden nu, sålänge fostervattenmängden fortfarande är bra :) so u´ll never know ;D du kanske hinner föda före henne :D

2011-05-12 @ 19:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0