Ultraljud 9 Maj 2011

Vi va ju på ultraljud igår, aaaw så mysigt det var! :)
Bebis är nog en framtida gymnast tror jag ;)
H*n låg inte still i en minut! :)
Jag & Jonas bara låg där och stirrade & log, helst ville jag att han skulle grina en kvätt men nej inte ens en tår ;)
En riktig man, haha säääh ;D

Så igår fick pappa & svärföräldrarna se sitt barnbarn & typ alla andra som jag har träffat ;)
Men idag ska jag till onsjö & visa Bettan så jag kan få mitt grattis + att jag ska hem till min kära moder så hon också kan få se sitt barnbarn, hon jobbar i uddevalla så hon kommer hem rätt sent & vi var på kalas igår drf har hon inte fått se bilderna än...
Men idag så! :)

Slänger nog in lite bilder från ultraljudet sen, orkar inte just nu ^^
Men allt såg bra ut också btw! :D
Så jag har grinat & oroat mig i onödan!
Helt uderbart att höra att våran skrutt mår bra -:)

Men nu ska jag nog ta & glo tv eller ta nått att äta :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänkte bara säga att de är skönt att allt är bra med bebisen och dig. Kram

2011-05-12 @ 10:28:38
URL: http://pancace.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0