skrämd tjej

Idag åkte jag & älsk till torget för att köpa mjukglass så jobbade Ann-Sofie
& hon blev jätte förvånad att jag va så liten för att vara i vecka 18, snart 19..
hon blev änna lite orolig verka de som & undra om det inte har hänt nått, så jag är jätte nojjig nu, har tagit min första magbild & jag tycker jag bara ser tjock ut?
satan, nu blir jag ju ännu mer rädd inför måndag (ultraljud)
hoppas mammas & pappas bebis mår bra! <3



Graviditetsmage eller bara tjock? ;o
Är i vecka 18 nu & går in i vecka 19 på fredag, är detta lagom eller är jag liiiiten?
Rädd... :(

Åååh vill bara få skiten överstökad nu, gå på ultraljudet & få det bekräftat att bebis mår bra, lyssna på hjärtljuden & att dom ska vara bra..
vill inte gå runt & tänka på massa negativa saker nu.. :(

nej nu orkar jag inte sitta här & skriva, börjar väl grina eller ngt, hejdå

Kommentarer
Postat av: Hannah

ALLA ser olika ut under graviditeten, du är inte "liten" för att vara i vecka 18-19, du är du. Vissa får ingen mage alls fören de är i vecka 25 eller till och med längre gångna. Tänk på att du inte ens gått halva tiden än, det är ingen fara :) kram hannah

2011-05-05 @ 22:10:52
URL: http://hannahlarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0