Sicken jävla lördag ^^

Lördagen började med stress, stress & ännu mera stress...
Jonas skulle ju iväg till Kungälv ( crusing ) & ljudet cpade sönder, högtalare som sprängdes...
Men då hade ju älsk haha skruvat slutsteget i bott så det var inte så konstigt att de gick sönder, menmen det gick till slut ;)
Sen krånglade alkoholen, men det fixade sig också tillslut, dom skulle ha åkt halv 5-5 men dom kom nog iväg efter 6 tror jag? :P

jaja, då gick jag vidare till Bianca så skulle vi glo film men så blev vi sugna på såna där pommes chips, aaas goda!
så vi skulle ju cykla till älgen, för jag orkade ju verkligen inte gå, så jag fick låna marcus cykel..........
ALDRIG mer!
Dra åt helvete idag är det tisdag & jag har fortfarande ont i röven!
inte kul....
ajajajajajajaj.....

Menmen senare på kvällen tänkte jag att jag skulle ringa & höra hur det var med pojken ;)
men efter 4 samtal & inget svar tänkte jag att jag ringer Robert (bror) men den va död, så jag ringer Daniel...
& det jävla puckot säger att jonas sitter i fyllecell för att han har slagits som ett as osv osv..
helt förstörd & han fortsätter  "jo mend et är sant, vi vet inte varför" blablabla
tillochmed Rickard (chaffören) säger "Ja han är i kungälv i fyllecell & vi är i vänersborg nu"
Jag grinar i telefonen & vet inte vad jag ska göra eller nått (är hemma vid detta laget)
Sen efter ca 10 min säger puckot daniel "haha vi skämta bara, här är han"

& jag får prata med jonas helt förstörd & bara skriker & gråter, kan knappt andas & jonas missuppfattar ganska mycket & tror att jag menar att han ska dra åt helvete, men så var det ju verkligen inte.. vi lägger på & jag går tillbaka till Bianca helt förstörd..

Skickar sms till Daniel "Du & Rickard kan dra åt helvete.." Han ringer upp och säger att jag reagerar så här för att jag är gravid (?!) annars hade jag skrattat... jag ska sluta skylla på min graviditet osv, jag var ganska förbannad..

Tog nästan marcus cigg men sket it..

Sen får jag höra att bilen är sönder & dom står mitt på motorvägen & kan inte komma hem.....
Jag grinar ännu mer..
Först koka den sen var det bensinstopp & sen helt plötsligt var det toplockspackningen som gett sig...
Men ingen kolla oljan för det var för "varmt" aja okej...

A sen går jag hem runt 3, Bianca säger "Gå & lägg dig nu! Du & bebis behöver sömn just nu!"
Men kunde jag sova? Nej..
Satt vaken tills en väldigt full jonas kom innanför dörren, halv 6 :)
"Hej älsking, är du arg på mig?"
"Haha nej älskling, inte på dig, men på Daniel"

Sen stensov han efter ca 10 min & jag låg vaken ett tag till, somnade väl riktigt runt 7...

Åååh, jobbig lördag...

Japp då har man skrivit av sig om lördagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0