Mår inge vidare

usch nu är det jobbigt att vara gravid, har legat ner hela dagen & mått as illa..... :(
har precis ätit spagetti & köttfärssås men det tog mig "bara" ca 2 timmar tror jag...
så ingen skola för mig idag, känns sådär eftersom jag har mycket att göra
men jag hade aldrig pallat att vara i skolan idag..

så nu ligger jag i soffan & kollar på Julie & Julia, eller ja jag har tagit en paus från filmen för att skriva detta ^^
Älskling jobbar idag så jag är alldeles ensam :(
hehe nejdå det funkar allt, han jobbar ju faktiskt på volvo idag, där trivs han verkligen :)
så det är allt gött för honom, att vara på ett jobb där han verkligen trivs :)

nej nu ska jag springa till toan & se om jag får ut något ^^
& sen blir det att se klart filmen (:



en bild jag tog för ett tag sen, gillar att den är suddig runt om & tydlig i mitten :)
jag gillar min mobil :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0