fan va trött jag blir

åååååååh skrev precis ett as långt inlägg men vad gör smartass sabine då?
jo visst råkar hon ta bort allt............
fan blir så trött på mig själv...

aja orkar iaf inte skriva om allting men sitter iaf hos mamma & väntar på att hon ska komma hem så vi kan laga mat, bebis skriker där inne ;) haha nädå men hungrig är jag allt :P
går för övrigt in i vecka 11 imorgon så nu har jag gått 10+6 veckor :)
det går fort! :O
känns som att det var igår vi fick veta nyheten & va i vecka 8 men nu går jag in i vecka 11, shit ^^
Biancas mamma har spått mig & stämmer det så ska vi få oss en liten flicka, men det återstår ju att se, vi vill inte kolla upp könet, blir lite roligare med överaskning ;)
eller aa, nu ljög jag, det kostar mellan 700-1000 kr att kolla upp könet & det har vi väl kanske inte heller lust med ;)

 

mahahha så här stor är vår bebis nu, hela 3 cm ;)

sött :D

 

men jaja, nu ska jag plocka lite & börja koka pastan :)


Kommentarer
Postat av: Bianca

Fan va fort det går :D En liten Dolly!

2011-03-11 @ 08:54:37
Postat av: sabine

mihihih ja ;) jonas säger att jag är jätte tjock ;D

2011-03-11 @ 14:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0