25 Mars 2011 - Första bebiskläderna :)

Hejhej :)
Idag var jag & Bianca på överby & handlade lite :D
satan va massa söta saker det finns, ville bara köpa allt jag såg, men man måste ju passa sig, man vet ju inte om man får en pojk eller flicka ;)
Men lite kläder fick jag mig allt & ett paket jag hämta ut på apoteket, värde 500 kr fast man fick det gratis, inte illa ;)
haha :) blev medlem på nån jävla sida så då fick man det :)
Lite så där nybörjar saker, tidningar osv, sketa bra! (y)

Men nej nu ska jag fixa mig & dra till Bianca :)

Men måste lägga upp lite bilder först :D



awwwieee! så jävla söta!



& så ett "nyfödd bebis kit" :)

Längtar tills nästa lördag för då drar jag, Bianca, mamma & pappa till Ullared! :D
då jävlar ska Sabine shoppa ;)

Gick förövrigt in i vecka 13 idag också :)

Kommentarer
Postat av: Bang

Så jävla gulligt! :D <3

2011-03-26 @ 11:25:12
Postat av: kusin

Heej!

Jag saknar dig massor, och tänker på dig ju!

Vad har du för mailadress? vi kan väl försöka hålla lte kontakt där kanske? tänker på dig ska du veta<3<3Älskar dig masssssor<3<3

2011-04-20 @ 08:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0