20 Mars 2011

Hallu, har imte bloggat på länge nu, men har inte haft nått vettigt att skriva så har skitit i de ^^
Igår hjälpte Bianca mig att städa, fyfan kommer aldrig att fråga dig om hjälp igen >Bianca ;O
jag tänkte köra en snabb städning, men nej tro fan att hon stod & skura våra köksluckor xD
haha skum tjej :D

Nu sitter jag hemma hos Gudrun (svärmor) & väntar på att älsk ska komma tillbaka från garaget, jag känner mig inte bra i magen... :( usch...
jaja skitsam det går över ;)

Idag har jag, Gudrun & Vera (Jonas mormor) vart på bloms & kikat, det var väl meningen att dom 2 skulle handla, men det slutade med att gudrun skrek av ilska för att dom inte hade nått, haha as kul :D

& sen när vi kom hem grilla vi, dra åt helvete va gott! :D
grilla ju första gången iår för några veckor sen, men det gills inte fölr då grilla vi korv, nu körde vi på rejält,
grillat kött, majs, champinjoner, coctailtomater osv, aaah hur underbart som helst! :D

& jag måste bara tillägga att jag saknar min Alice hur mkt som helst! :(
får nog åka hem till mamma & kolla hur det går ;)
träffa bebis + mamma, de blir fint :)



aaawie, min söta bebis, visst hon är liten där men hon är fof hur söt som helst! :D

nä nu ska jag kolla hur det går för Jonas ;)

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0