1 mars 2011

hejhej, det var ett väldigt bra tag sen jag skrev här ;P
men eftersom jag har tagit bort min facebook ska jag försöka skriva mer här ^^
mest för Biancas skull, hon vill att jag ska skriva här mer nu pga att jag har blivit gravid :)
så hon vill att jag ska lägga in massa bilder & skit sen när det blir så att magen blir stor ;)
men nu ska jag kolla runt lite på barnvagnar, spjälsängar osv, kommer bli dyrt detta ;O haha
men jag är super duper glad & detta kommer gå bra! :)



För övrigt firade jag & Jonas våran 1½ årsdag igår! :)
Jag älskar dig så otroligt mycket! <3
& nu ska vi ha bebis! :)


Kommentarer
Postat av: Bang

Wiiiiie :D

2011-03-08 @ 21:32:25
Postat av: KUSINVITAMIN!

Men hallååå!!! äru gravid?? vad kuuuuuuul!!



Jag har tänkt jätte mycket på dig, o du har ju inte facebook så vi kan ju inte prata med varrandra! gud jag saknar dig och tänker på dig jätte mycket!!

Älskar dig mest Pussokraaam <3<3<3

2011-03-09 @ 01:35:33
Postat av: Sabine

Mihihih ja jag är ju det Carro! :) <3 skulle faktiskt mejla dig, men har haft så mkt i huvudet, illamåeende osv _;) nej jag har ju inte de, vi får ta kontakt via mejlen :) hoppas du har det bra! jag saknar dig <3 älskar dig mer! <3<3<3<

2011-03-09 @ 14:08:18
Postat av: Anonym

Mihihih ja jag är ju det Carro! :) <3 skulle faktiskt mejla dig, men har haft så mkt i huvudet, illamåeende osv _;) nej jag har ju inte de, vi får ta kontakt via mejlen :) hoppas du har det bra! jag saknar dig <3 älskar dig mer! <3<3<3<

2011-03-09 @ 14:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0