Helgen som vart

Kanske ska skriva om helgen också så det inte bara bli massa negativt här ;)

Vi åkte ju till farmor i fredags, jag, pappa & Robert
Så jävla gött att komma dit ibland, till lilla Vitsand ;)
& träffa farmor då såklart ;)

mindre gött är ju att träffa min farbror...
Så jävla jobbig gubbe, sist jag träffade han hade jag ju iaf cigg som kunde lugna ner mig men inte nu inte...
Ååååh!
Aja skit i han ^^

i lördags fyllde farmor 82 år, Grattis! :)
& Pelle, Ulrica, Olle & Lena kom & hälsade på :)

Jag & Ulrica satt & prata om förlossningen & fick tipset "får du tillgång till bad, gör det!!!"
Haha :)
det hade jag ju redan bestämt mig för men kul att höra att det faktiskt hjälper :)
Eller ja, på henne iaf, så märker vi om jag gillar det sen ;)

Hmm, aa vad gjorde jag mer?
Typ låg & solade, läste, kolla film, aa tog det lugnt helt enkelt
& saknade ju såklart min älsking ;(

Aa det var min helg typ ^^
skönt, fast ändå skönare nu när man är hemma igen :)

Jaja, nu ska jag kolla på top model ;)
hejdå



Jag & älskling i somras på liseberg :)
Älskar dig!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0