3e Juni 2011

God morgon, klockan är halv 10 & jag är vaken (?!) haha..
Vaknade runt 9 & va yberpissenödig & var i ett stooort behöv av snytning, så jag gick upp...
Så nu väntar jag på att våra bästa år ska börja & top model :)
Efter de får de bli ett bad om jag inte badar före tvn ;)

Åker ju till Värmland idag för att träffa på farmor :)
Så kommer jag hem på söndag, ska bli skönt att åka dit, så jävla tyst & lugnt där :)

& yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vi åker ju förbi grums på vägen & gissa va som finns där?!
BURGER KING!!!!!!!!!!!!
Sabine är överlycklig, Sabine ska äta massor!
*DREGGEL!*

Hahaha tjockis varning? ^^

Aja skitsam ^^

Måste komma på om jag har glömt att packa nått, men nej jag kan inte komma på nått, eller jo mina korta vita leggins, känner inte för att bara ha klänning får nog ha nått under ^^
Mahahaha, okej nu får jag ta & sluta, börjar bli lite överdrivet här nu va? ;) haha

Yesyes, får glo film & lugna ner mig eller nått

BUUUUUUURGER KING; heeeeeeeere i come!!!!!!!! :D



Asså guuuud, jag dregglar fan på riktigt! :$ hihihihiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0