Städar för fullt... UTAN musik -.-

Satan!
Jag har hållt på att städa hela dagen, de behövdes kan jag lova..
& nu när jag håller på i sovrummet ringer de på dörren & grannen står där, jag spelar "för hög musik"
Helvete! -.-
Eller ja rättare sagt, basen är för hög så de låter som vi bankar med hammare sa han...
Så nu får jag ha på min musik i sovrummet ist, för i vardagsrummet har vi dubbla 10-tummare
så även om jag sänker basen så basar de allt på bra ändå -.-
Fast iof så va de ju bra att han kom hit & sa till istället för att ringa secutitas eller så
men fan, älskar att städa med hög musik ju! :(
Jaja, ska fortsätta här nu, har möblerat i sovrummet så nu måste jag damsuga & bädda & sätta upp våran sänghimmel (a) Haha lite fult kanske, men jag tycker att det är mysigt att sova när man har sänghimmel (a)


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: varsegod:)

2010-05-07 @ 06:55:43
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0