Återbesök i Göteborg ;)

Hm det var ett tag sen jag skrev.. :/
Men haha, måste bara slänga upp bilderna sen jag, älsk & robert åkte till Göteborg

Jag skulle dit för att kolla boooobisarna, allt va bara finfint! (y)
Hon blev tillochmed förvånad över hur mjuka dom redan har blivit!
Woohoo! :D



HAHA så jävla bra! xD
Efter jag va klar & vi skulle åka hem blev Robert as pissenödig
Så ser han en sån där toalett ( på bilden )
& han betalar 2 kronor, men när dörren öppnas
"Jag går inte in där!"
"Fan jag får nog hepatit c bara av att kolla på de!"
"Det kändes som en skräckfilm, fast med en diare toalett"

Hahahaha kan ju lova att Jonas höll på att bryta ihop xD



Haha jag & Jonas behöver verkligen inte skaffa barn, det är bara att ta med Robert på roadtrip så har man genast en unge ;)

"Jag måste kissa!"
"Det är för vaaaaaarmt!"

Aa, en riktig barnrumpa

Haha precis innan jag tog detta kortet va han as sur för att vi bara va i gbg så snabbt
"Asså fyfan! vi åker till gbg & efter 5 min är du klar?! vafan gjorde du där inne? svårt att bara gå till vårdcentralen?! ........ Fan jag är fof pissenödig!!"

Haha aa vi hade en rolig resa xD



Måste ju självklart slänga upp en bild på älskling också! :)
Jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0