Sovdags

Yes nu är våran fetiskväll avslutat ;P
Körde precis hem Johanna, haha hon skrek lite grann xD
Jonas gillar att köra jävel när det är snö ute & det uppskattade väl kanske inte riktigt Johanna ;)
Men jag hade kul, haha :D

Vi kollade iaf på 3st filmer
The cell2 ( fyfan vilken dålig film! :@ usch! )
Year one ( Inte heller bra, men Jonas & Johanna skrattade iaf ;) )
The last house on left ( det var den bästa av dom här filmerna iaf! )

Nej usch va trött jag blev nu, svider änna i ögonen nu..
& så ska man upp tidigt för vid 10 kommer Jonas pappa med "lastbilen"
så jag äntligen kan flytta in hos min älskling! :)
Nä nu ska vi nog sova tror jag :)
Skriver mer imorgon :)

Puss på stjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0