Snart tvättdags

´
Haha min älskling är sexig ;)

Usch nu mår jag inge vidare...
Åt nyss pasta med någon gryta vi gjorde häromdan & nu mår inte magen bra :(
& jag ska ju tvätta snart, men jag vet inte om jag orkar göra de själv ändå
Så jag ska fråga älsk om inte han kan följa med ändå, är ju faktiskt inte så kul att springa fram och tillbaka med en jävla massa tvätt när man inte mår bra? :/
Skickade ett sms till honom & fråga om han kan ringa upp, men han har inte gjort de än, mottagningen suger där inne tror jag, hoppas han ser de snart!
Åh blir så trött på min mage!
Hade ju faktiskt tänkt att börja städa för de ser ut som helvete här nu, men nä då ska självklart magen krångla...
Jaja ska ju till läkaren imorgon så (:
Nä nu ska jag sortera lite tvätt så det är gjort sen ska jag nog lägga mig en stund
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0