Smörgås tårta (y)

Nu är jag & babe hemma igen, har vart hemma hos mamma & pappa, kalas ;)
Mmmhmm! Fick smörgås tårta! :D:D Älskar´t!
Pappa ska tatuera sig imorgon!
Han fick ett "presentkort" där de stog att han skulle tatuera sig, tror ni han blev chockad eller? xD
Det va kuuul! :D
Så imorgon ska han bli plågad & jag & Jonas ska me :D
Det ska bli kul att se :D

Jaja, efter kalaset åkte vi förbi Johanna & tog en ciggarett, Totte följde med också (:
De va trevligt & det blev skratt som vanligt tack vare Johanna, tack du för att du är så klumpig, alltid kul att se dig skada dig (a) hihi :)
Hon ramlade för Jonas körde fram en bit eller om de va bad minns inte men haha hon ramla iaf & det va KUUL! :D
Hm nä nu ska jag leta film som jag förhoppningsvis kan somna till (:
Hörs antingen senare eller imorgon :)



Tänkte slänga upp en bild på smörgåstårtan, erkänn den ser god ut? ;)




Tror att älskling kände sig verkligen smart eller sexig i hans mammas glasögon för han bad mig ta kort på honom, inte så ofta de händer att han ber mig ;) haha


Kommentarer
Postat av: johanna

Hur kan du ens påstå att jag är klumpig? Jag är ju hur stabil som hellst!! :S:S haha

2010-01-17 @ 11:19:29
URL: http://chasquido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0