Redig tjej!

Idag har jag vart riktigt redig! :)
Först gick jag upp runt 9-halv 10 & åkte till vårdcentralen, Hahaaha läkaren va typ as skum ^^
Ställde as skumma frågor, glodde som in i helvete på mina boobs & skit ;S
Jaja, fick kolla högtryck, EKGtester & det värsta av allt, Blodprov i armen!! :(
Fick plåster med emlasalva först (a) så det va inte så farligt ändå (:
Ska tillbaka på torsdag & då ska jag få veta om det är ngt mer fel på mig + att jag tror att jag får mina tabletter :)
Yes de va första duktiga saken :D

Efter de otäcka besöket åkte jag till skolan & va tillochmed uppe på lektion! :O
& det va inte så farligt ändå, det kändes jätte bra! :)
Andra duktiga saken ;)

Sen efter skolan åkte jag hem till mamma & pratade lite, fick inget besked idag ändå.. -.-
Märker väl när jag får de....
& sen efter ett tag hämtade älskling mig så skulle vi köpa mat, jag följde med in & hämtade maten :D
+ att jag gick med in på konsum & köpte dricka!
Den du! :D
Jag känner mig aaas stolt! :D
Hihi bara för att jag va så duktig på vårdcentralen förut ska jag få en räkmacka av älskling nån dag! :)

Jaja, vi åt hemma hos hans föräldrar, så vi slapp att diska (a) haha
& nu är vi hemma, jag är SÅÅÅÅ trött, somnade runt 5 imorse & gick upp aa klockan 9..
4 timmars sömn, de är gött! (y)
Men jag ska försöka att inte sova nu, så jag kanske somnar i tid ikäll, ska ju faktiskt till skolan imorgon ;)
Nä nu har jag skrivit en jävla massa, kommer jag på ngt mer att skriva gör jag de sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0