Hihi

Kollade precis på New Moon (a)
Kollade inte på hela iof, men ändå ;D
Så sjukt bra! :o

Hannah va ju här förut, de va trevligt (:
Hon va inte här så länge för hon & Emil skulle hem till hans föräldrar och äta mat
( om jag fattade de hela rätt asså ;) ) men ändå (:
Satt & rökade & tjötade, inte mkt skit faktiskt haha :)
Så berättar puckot att hon krockade bilen förut xD
"Men jag tänkte bara prova att sladda med handbromsen (a)"
Du är la go eller! xD
Nä du Hannah vi får ta & ses lite mer nu! :)

Nu sitter älsk & räknar pengar & jag sitter här ^^
Ska väl snart bort till garaget & börja pilla på min älskling! :)
( plymouthen asså, haha )
& nu ska jag klä på mig så vi kan dra oss :)
Skriver kanske mer sen (:

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0