Hemma igen (:



Nu är vi hemma igen :)
Hahaha shit har fan aldrig sett pappa så glad som han va idag, han fyller 50 på tisdag så mamma fixade en liten "överaskningsfest" åt honom idag, fick höra av Ewa att han tillochmed blev tårögd (?!) när han såg alla vänner, ganska förvånande för att vara min pappa, haha ni som känner honom vet va jag pratar om ;) haha
Men det va iaf trevligt att se han så glad för en gångs skull :)
Haha asså, hans kommentarer
"A jag fyller ju 50 på tisdag men.. jag känner mig bara som 25!"
Jävla gubbe asså ;D
Jävla synd att han jobbar till halv 7 på tisdag för annars hade de säkert blivit ngt gott där hemma hos mamma.. :(
Fast iof så fyller ju mamma på onsdag & Robert på Lördag, så de borde ju bli ngt gott iaf (a)
Rätt kul ändå, alla i min familj fyller i Januari, 12e, 13e & 16e
& jag?!
Jag kommer i September!
Jävla dålig planering där, dumma mamma & pappa :D
Nädå, men lite fult är de ändå ;)
Mjoodå, nu ligger älsk i badet, haha stackarn frös som en gris på hemvägen
& sen när han är färdig eller aa, då blir de nog till att försöka sova, för imorgon blir de bobåkning bakom bilen & sen tvättdags klockan 6 ^^
Så vi måste ju komma upp i ganska bra tid, hrm inte 3-4 ;O
Nä nu ska jag leta efter nån bra film :)
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0