Hellu ;P

Idag va jag ju på vårdcentralen igen, alla prover va bra förutom ngt test han hade gjort i halsen, så imorgon ska jag tillbaka klockan 8 (!) & ta ett nytt blodprov.. -.-
Fast jag har fått plåster med emlasalva, wiie! :D
Så jag ska sätta på plåstret runt kvart över 7 - halv 8 imorgon..
& nu har jag fått tabletter också, fick 2 olika sorter

Sertralin Teva nu ska jag bara ta halva i 4 dagar sen ska jag ta en hel varje dag & så fick jag
Atrax som jag ska ta om ångesten blir för kraftig nu dom närmsta veckorna
Eftersom jag kan må sämre nu i några veckor med dom andra tabletterna ^^
Men de känns bra att jag har fått de nu iaf, så jag kan börja gå ut & träna på att hitta på saker, gå & handla och så :)

Annars idag har jag vart i skolan en sväng (:
Träffade Johanna också efter skolan, den jävla subban har köpt as sexiga skor! :@
Rosa pumps typ ;O
För bara 150 kr på nelly.com (!)
Skicka hit dom skorna!
Fast jag hade nog inte pallat att gå i såna skor om jag tänker efter, klacken va 11 cm.. -.-
Men gudars skymning va sexiga dom va!

Va hemma hos mamma & pappa också, åt kakor hihi (a)
Sen körde pappa hem mig & nu sitter jag här, har precis ätit korv med bröd, MUMMA!
Nä nu ska jag försöka komma på ngt att göra (:
Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0