Har änna tråkigt...

Nu va första lasten i tvätten ^^
Min fete bror ringde förut helt plötsligt..
Han, Markus & Donken ska tydligen lana & då tänkte han kolla om jag skulle vara med (?!)
Haha blev ganska chockad eftersom jag & Robert typ alltid tjaffsar & bråkar nu för tiden ^^
Jaja, vi kanske åker dit senare, vem vet? ;P
& nu sitter jag här.. Har ganska tråkigt, vad kan man hitta på?
& jag är så otroligt sugen på ngt men jag vet inte vad! Åh...
Äh vettefan va jag ska skriva mer.. Får väl se om vi hittar på ngt ^^



Om vi åker till Onsjö, kanske de blir en ciggarett med den här unga damen? :D
Aa de märks väl :)
Nu ska jag göra ngt, vettefan vad men :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

så JÄVLA snygg bild. herre gud alltså

2010-01-14 @ 13:49:54
URL: http://chasquido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0