..........

Hallu, idag mår jag lite bättre eller aa inte så stark huvudvärk ;P
Så idag kommer jag förmodligen att uppdatera oftare ;)
Jaja, vaknade för ett tag sen & nu har jag badat, de va gott (:
& nu håller vi på att laga mat, sprödbakad torskfilé med potatis & spenat, UNDERBART!
Senare ska vi ut till onsjö, usch jag är nervös...
Men de är ju bra att jag får veta hur det blir iaf, blir det ett nej så kan jag ju alltid försöka med ngt annat
Helvete va posetiv jag är ;O
Ganska ovanligt för att vara jag ^^
Fast iof, blir det ett nej kommer jag bli hur ledsen som helst & förbannad, men jag ska försöka att inte bli arg på pappa iaf, så jag har bestämt så här
Blir det ett nej så drar jag & älsk direkt så jag inte hinner få ett psykbryt på nån av mamma & pappa
lite onödigt faktiskt..
Jaja ni får veta hur det blir sen iaf :P
Nu ska jag klä på mig & fixa maten & sen blir det One Tree Hill (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0