Snart Paradise Hotel (y)

haha jag följer inte ens programmet men känner ändå att jag måste se vem som vinner ;)
Nä nu ska jag röka innan det börjar
& efter paradise hotel ska jag & älskling kolla på den osynlige :)
Så jag skriver förmodligen inte mer idag ^^




Va bara tvungen att lägga upp denna bilden ;)
Hahah Jonas va tvungen att ta kort på mig när vi igentligen skulle till garaget häromdan för han tyckte verkligen att jag va så oerhört sexig (?!)
Fast iof så sa han "Hade du haft en tröja som passade hade du fan vart riktigt sexig!"
Hahah söt pojkvän jag har! ;)

Jag älskar dig Jonas Holmqvist! <3


Kommentarer
Postat av: holmqvist

Älskar dig mest.sexy mekanik <3

2010-02-03 @ 08:27:42
Postat av: Carina N

Wow tuff!!! men rörlig din kök:(

puss mamma

2010-02-03 @ 09:51:26
Postat av: Johanna

hahaha, fan va snygg du är då ;)

2010-02-03 @ 18:23:13
URL: http://chasquido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0