Smart tjej

Jonas körde hem mig till mamma vid 6 imorse, så gick jag & la mig igen, har försökt att komma upp sen typ klockan 12 (a)
Sen när jag väl går upp så skicka jag sms till Anna "Är du i skolan? :)"
Hon svarar "Haha nej fan, vi har friluftsdag idag :)"
HELVETE! Då hade jag ju inte behövt åka hit imorse, haha :P
Så nu sitter jag här & väntar på att Jonas ska sluta så han kan hämta mig, är så sjukt sugen på
spahgetti & köttfärssås, som jag ska göra när jag ska göra när jag kommer hem :)
Men det är ca 2 timmar tills han slutar, så jag ska gå & kolla om det finns ngt att äta här :)

 

Visst, det är mysigt & fint med snö, men seriöst!

Nu får de fan ta & sluta!
Nu vill vi ha värme & sol!


Kommentarer
Postat av: Sabine

Hahaha stackare dej uppe tidigare:)

Du alltid välkommen hem:D puss

2010-02-09 @ 17:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0