Sandwich (y)

Det är inte bra att sova bort halva dagen har jag kommit fram till ^^
Idag väckte babe mig runt 3, sen åkte vi hem till hans föräldrar & åt, MUMMA! :)
Efter de åkte vi hem igen, senare till onsjö, rökte med Johanna
& sen till sist en sväng förbi hemma hos min mamma, dom hade pokerkväll där så vi stanna inte länge ;P
När vi skulle hem så stannade vi på torpahallen först, älskling är snäll så vi köpte
CocaCola, chips, Sandwich & en Frida tidning till mig (y)

Så nu sitter jag här & äter glass!
Åhhhh!
Sandwich är fan lätt den godaste glassen som finns! :):)
+ att jag dricker cola också, haha vi kör på fetiskväll här, men det är gooott! :)
Nej nu ska jag lägga mig i sängen & lyssna på musik + läsa min tidning :)
Sen ska vi kolla på the ring 2 ;D
Den är otäck -.-
Tur att älskling kollar med mig, kommer garanterat bli överdrivet mysig bara för de ;D
Nej nu ska jag sluta skriva, innan jag slänger mig i sängen får jag nog ta mig en ciggarett först :D



En glad Sabine med nyfärgat hår! (y)

Kommentarer
Postat av: S A N N E

sv : jodå det är bara bra med mig ! =)

2010-02-13 @ 23:34:13
URL: http://sssssannes.blogg.se/
Postat av: «PinkieLaady

Hej hej, haft en bra helg? Vad har du gjort? :) hoppas du får en bra alla hjärtans dag!

2010-02-14 @ 00:54:01
URL: http://pinkielaady.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0