Känner mig nere

Fan, jag är cpnervös nu! :(
Känner mig helt nere, är så rädd inför operationen :(
+ att jag är rädd att Jonas ska hata mig efteråt, för jag vet hur jag kan bli..
Där ligger jag & ställer massa onödiga krav på min älskling, han har sagt att han kommer hjälpa mig & att han absolut inte kommer att hata mig, men helvete...!
Han kommer att tycka att jag är en riktig subba, ligger jag & bara klagar i ca 1 vecka?
Ska försöka få hit mamma då också så kanske hon vill ta hand om mig (a) hihi :)
Nä sen ska vi ut till onsjö, ska prata med mamma...
USCH VA JAG ÄR NERVÖS!!!



Jag vill verkligen göra detta, men usch jag är rädd! :(


Kommentarer
Postat av: Bang

Jag kan ta hand om dig Gummsan ;D <3

2010-02-07 @ 17:39:48
URL: http://vangbang.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur länge ska du ligga i göteborg då :)? Det är väl bara nån dag =)?

2010-02-08 @ 23:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0