Jävla fitteri

Jonas föräldrar va här nyss, för han fick brev om a-kassan
Han kommer bara få ut 3 300 kr i månaden (?!)
Hur fan ska vi klara oss nu då? Jag jobbar ju inte, fan.
Så jag har ju bara studiebidraget, 1050 kr
Jävla fitteri! :S

Just de!
Fan va Johanna va taskig mot mig förut! -.-
Hon skulle ringa & röka, men så va hon hos polisen
"Det hade hänt massa saker" & "jag förklarar sen de här tar nog en stund"
Så jag blev ju hur nojjig som helst & orolig
Sen ringer hon & gissa va hon säger?!
"HAHAHAHHAHA jag drev bara med dig, jag fixade mitt pass"
& sen skrattade hon bara åt mig för att jag va lite aggresiv, det är tydligen väldigt roligt?
Dumma Johanna! :(
Haha, men jag tycker om dig ändå! :D
Vi kanske ska ut till henne sen, men nu ligger babe & sover
så vi får se senare :)
& nu sitter jag här, lyssnar på musik & ska nog ta mig ett bad + noppra ögonbrynen ( det behövs! )
Uppdaterar senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0