..........

Fan..
känner mig typ... depp..
as nervös inför onsdag, ser ut som fan här, men jag orkar verkligen inte ta tag i de
visst jag är lat, men nu orkar jag bara inte, känner mig helt slut fast jag inte ens har gjort ngt
helvete...!
& mamma ska komma hit sen, fan as pinsamt, varje jävla gång hon kommer hit ser de ut som fan! :(
ÅH!
jag har känt mig helt lipig i några dagar nu, vet inte va de är för fel på mig!
kanske för att jag är så jävla nerös, ellerför att jag börjar bli sjuk?
fanfanfan!
Måste lägga mig i ett bad sen, annars får jag väl inte operera mig på onsdag!
men ååååh!
jävla piss, orkar inte

Kommentarer
Postat av: Bang

Du e nog bara nervös stumpan :) Det e ju nåt helt nytt som du aldrig har provat förut, då e det självklart att du blir nervös :) Men tänk va bra du kommer må efteråt! :D Kanske e lika bra att städa så att du tänker på annat? :) Då e det ju städat o så när du kommer hem me nya tuttisar också! :D

2010-02-24 @ 22:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0