Lite bilder :)



Va hemma hos mamma häromdagen, Viggan gillade inte Alice :(
Hon skulle bara gå förbi honom så försökte han bita henne som ni ser.. :P
Ganska konstigt faktiskt, han brukar va snäll mot henne ;)



Nämen titta, Sabine hjälper till i garaget ;O
Haha, gjorde rent i motor rummet, hade lovat att jag skulle hjälpa till -.-



Men va allt glad ändå :D



Pappa va också med & spacklade sin bil ;D



& min bror också, han pillade med ngt
Jag kan ju såå mkt om motorer menar jag ;)



& älsklingen gjorde inte ett skit, han bara lekte runt -.-
Fyfan va lat han är!
Haha nädå, han grejade allt också, tog över min "arbetsplats" & skit, på denna bilden tog han bara en "paus" ;)



& till sist, vi va på Fossen i lördags
& jag kan ju lova att Alice älskade solen, vet inte hur länge hon låg där & götta sig ;)
Min bebis de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0