Jag va duktig igår :D

Igår vaknade jag runt 6, åkte med Jonas så hämtade vi Johanna, släppte av honom vid jobbet
& vi åkte vidare till Johanna, hon somnade jag va vaken ;)
Runt kvart över 9 åkte vi till vårdcentralen, haha Johanna fick ta blodprov, hon va as rädd ;D
Men de gick finfint! (y)
Efter de träffade vi Fredde & Marcus en sväng, vi såg dom när vi skulle hem ^^

Jaja, efter de blev de hem till Johanna igen & vänta in Totte
Men då fick jag ett samtal, jag hade fått min STUDENTmössa! :D:D:D
Så jag typ sprang till skolan & hämta den, passa finfint! (y)
Slänger in en bild sen :)
& efter de blev de överby, jag fick köpt mig ett par skor, Tack Johanna! :) <3
Sen blev de More Than Love också, helvete om nån ska dit & handla när jag har pengar? OHJA!
Så jävla roliga saker & sexiga korsetter, då borde Jonas bli nöjd, sääh ;D

Men nej nu ska jag slänga ihop lite mat & sen när babe kommer hem blir de onsjö hoppas jag :)
Tack för en rolig dag igår iaf! <3



Mihihi jag gillar mitt hår nu! :D

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: haha ja vet att min mamma kmr välja den fuöaste bilde ever med tanke på dom förslag hon gett mig.. haha så måste lägga mig i xD

2010-04-28 @ 16:56:57
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Liiv

vill också ha mat :o men det finns inget hemma

2010-04-28 @ 17:30:00
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: hanna

fin blogg :)



kan du gå in på min blogg och skriva 1 eller 2 till den tunikan som är finast, som jag vill ha på skolavslutningen? :)

Postat av: Lovisa - Göteborgsblogg

Riktigt snygg färg på håret måste jag säga och fin blogg har du också:)

2010-04-28 @ 20:00:19
URL: http://lovezas.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: ahaha okej:P jag lägger mig i kosta vad det kosta vill:o



din bild kommer bli superfin:)

2010-04-28 @ 20:11:09
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0