Hos mamma (:

Idag har jag vart här på onsjö & träffat Bianca, Amaell & Johanna :)
Trevligt trevligt :)
Satt & snacka skit ;) & planerade inför helgen, ska bli jätte roligt :)
& nu sitter jag hemma hos mamma, ska sova här inatt
för jag ska tillskolan imorgon & psykologen & skit så de kändes lättare om jag sov här inatt
Kommer dock att sakna min älskling, har ju inte sovit utan honom på evigheter.. :(
Fast de är ju bara för en natt så vi får hoppas att jag överlever ;)
Min älskling <3
Men nu ska jag gå ut & ta en kvällscigg & sen ska jag väl glo tv eller ngt & hoppas på att älskling ringer mig sen :)

Puss!



Jag kommer att sakna dig inatt älskling :(
Älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0