Användning av flickvännen? ;)

Älsk kom hem jätte tidigt idag ;o
Han slutar vanligtvis klockan 4
men han kom hem klockan 1 (?!)
Hihi han hade tydligen inte orkat jobba mer så han sa "Vi ska till gbg för att kolla Sabines tuttar"
Haha bra att han har användning av sin flickvän ;)

Igår kväll sa han att han skulle klia mig när han kom hem, för han orkade inte igår ;)
Men nu när han kom hem, så la han sig & sov! -.-
Fast iof så sa han att han skulle klia mig när jag skulle kolla på alla mina "kassa" program...
( Jag är tv beroende typ )
Så jag får väl väcka honom om en halvtimme :)

Men nä nu ska jag ta nån tablett & en ciggarett :)



Fan, måste klippa till luggen igen -.-
Får nog åka ut till onsjö sen, mamma har sån där sax ^^
Jaaa! Då kan jag ju visa min studentklänning för henne
Förhoppningsvis beställer vi den också :D
Mihihihiih :)

Kommentarer
Postat av: djustd

Allt bra med dig? Några planer för kvällen? Kram =)

2010-04-09 @ 14:48:35
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: djustd

Allt bra med dig?Några planer för kvällen?Kram =)

2010-04-09 @ 15:04:48
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0