Väntar

Nu kom pappa hem nyss, de va inte dåligt mycket älgkött han hade med sig! ( Han har vart på älgjakt i en vecka )
Visst de är gott å så, men nu kommer vi att få äta de i evigheter.. :/ Helvete...! :P

Menmen, nu håller mamma & pappa att lägga kött i påsar å frysa in å skit.
Sen får nån av dom köra mig till antingen Restad gård eller Vargön så ska jag träffa Jonas :)

Va änna tvungen att sova hemma inatt.. ;o
Jag & Johanna satt hemma hos Jonas å kolla film,snacka lite skit haha :)
Så va Jonas ute med bilen å drack me lite folk men kvällen sluta väl kanske inte så bra för Daniel som spydde å skulle sova hos Jonas så jag sket i att sova där å åkte hem med Johanna, så fortsätte vi kolla film här, så drog hon runt halv 4 :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0