Myskväll med Hannah

Igår försökte Jag & Jonas komma på nått att göra, men vi lyckades inte så bra, vi åkte ner till garaget och hämtade plymouthen, tänkte ta några varv men de va ju helt dött överallt! Helvete, va har hänt? Så vi åkte hem till honom å ladda hans mobil, men sen kom jag på att kinamat hade inte vart dumt så han bjöd mig på mat, gullig pojkvän jag har :) Senare kom Johanna förbi så kolla vi film, men hon somnade ( som vanligt ) haha nädå, hon har ju ett ganska kämpigt jobb så jag kan förstå henne ;) haha

Ikväll ska jag & Hannah vara barnvakter åt hennes småsyskon ;)
Vi ska typ baka å äta nått gott tror jag :) Och senare runt klockan 11 ska vi hämta Ronja och köra hem henne (:
Efter de vet jag inte, blir väl att glo film eller nått å vänta på att Niklas & Lotta ska komma hem ^^

Jag skulle igentligen på görans 40-års fest, men pga panikångesten så orkar jag inte de, för de kommer ju att vara massa folk där.. :/ Å min psykolog sa att de va lika bra att stanna hemma me Hannah och bara ta de lugnt, eftersom jag inte känner att det är super viktigt att åka dit ändå så :P

Som jag skrev förut, att jag har en gullig pojkvän, idag åkte han till marknaden och köpte en "West Coast Copper" tröja till mig! Wiie! Jag har velat ha en sån tröja å många år, men har aldrig hittat nån, å varje marknad har jag alltid vart fattig ;/ Så idag köpte han den till mig :)
Så gullig är han! :)

Hejhej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0