Trött som helvete...

Usch va jag är trött idag!
Vaknade upp med rödsprängda ögon, såg ut som jag hade rökt på eller nått ;o haha
Men jag kände att jag behövde dra mig till skolan så de va ju bara att klä på sig & se glad ut å traska dit
eller aa, Jonas körde mig (a)
Hihi jag är lat, har typ lite mindre än en km dit :P

Jaja va iaf i skolan från typ 12 till 2 :)
( Började må dåligt vid 2 så jag va tvungen att dra mig hemåt )
Jag känner mig stolt, inte för att jag gjorde så mycket där men :P
Satt mest i matsalen men skitsam :D
Jag va ju där iallafall & det är bra (Y)

Sen när jag kom hem åt jag & då kände jag mig bättre så jag följde med Jonas till vargön
Göran hade hittat ett garage som han förmodligen ska hyra & då ska Jonas vara med där ist för på resta
GÖTT! (a)
200 kvadrat meter va de, hyran låg på 5000 kr/månad, så de va ju bra (:
Dom skulle vara 6 pers iaf tror jag & nu är dom 4 pers, men eftersom det börjar bli vinter så blir det nog inte så svårt att fixa till 2 pers

Jaja, efter vi hade kollat garaget ringde han Granberg å kollade om han ville vara med i garaget & de ville han men eftersom det va så länge sen vi träffade honom så åkte vi bort & tog en ciggarett med honom, trevligt trevligt (: Fast de blev en snabbis för som skulle iväg så efter de
hämtade vi upp Anjelika så nu sitter vi här & kollar på singing bee celeb
Haha och Jonas är & spelar innebandy ;)
Fattar inte att han orkar, han tycker väl det är roligt eller nått ;D

Va som händer sen vettefan, sitta här, säkert blogga mer, duscha, film, sova typ :P

Hej svejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0