Trött å jävlig...

Åh jag blir så jävla trött å irriterad!
Jag får ingen sömn nu för tiden så jag är alltid allmänt sur å grinig, ganska kämpigt faktiskt!
Så fort jag ska lägga mig och sova så börjar jag må as illa så jag måste ligga på speciella sätt, å de är inte alltid bekvämt, så de slutar oftast att jag somnar runt 4-5 på morgonen & om jag har tur somnar jag väl runt 3-4 men ändå.. Åh! Blir så trött!
& nu ska jag ju försöka ta mig till skolan mer än förr men vi får väl se hur de går med tanke på att jag inte kan sova.. -.-
Ska ta upp det med Tove, ( min psykolog ) så kanske jag kan få insomningstabletter för sömntabletter suger då är jag helt död å sover hela dagen ist..

Ganska kämpigt med sömnbesvär + att magen krånglar!
Hoppas att de blir bättre snart iaf!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0