Tråååkigt

Helvetes piss! Jag skrev nyss et inlägg men råkade trycka på ngt så allt försvann innan jag hann puplicera de!
Åh! Jävla piss!

Menmen, idag har jag inte gjort så mkt faktiskt, först va jag med Anna, Jonas, Mikael & Robert en sväng, sen drog jag vidare till Bianca ( mådde dåligt ) sa hej till allt folk, sen drog jag hem..

Å sen ringde Anki & fråga om jag ville ta en rök med henne & Becka så jag drog bort dit, röka & tjöta (:

& nu sitter jag här å funderar på va jag ska göra,
Spela? Kolla film? Sova?
hehe :P

Nu orkar jag inte skriva mer :D

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: c<3

Du är världens bästa bara så du vet!:) I love u!<3

2009-11-08 @ 01:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0