Torsdag

Uuuusch!
Jag mår illa som fan idag :(
va nära på att spy & skit :(
Så Jonas tänker nog tvinga mig till vårdcentralen nån dag. ( VILL INTE )

Menmen,  idag gick jag upp ganska tidigt ;o
runt halv 11, kollade våra bästa år
& sen körde Jonas mig till skolan (!)
& haha, nu körde han inte för att jag är lat
vi sov i vargön, de hade ju vart lite kämpigt att gå till onsjö då ;)
Nu sitter jag här hos älsk & han är å tränar ^^
Om 10 min börjar "kniven mot strupen"
ÅH blir fan förbannad när jag ser reklamen!
Men jag måste se skiten ändå! (a)
Hihi :)
Jaja, nu ska jag iaf ta en ciggarett innan det börjar (:
BTW!
GRATTIS Anki till körkortet! :)

Puss på stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0