Tisdag

Ingen skola för mig idag heller...
Vaknade runt 10 men mådde as illa ;S
Så jag fick lägga mig & sova igen
sen vaknade jag för sent som vanligt.. :(
Krångel...
Ska nog dit imorgon en sväng iaf, för jag ska till Tove klockan 1
så jag drar väl till skolan efter de :)

Jaja, idag har jag inte gjort så mkt heller
Anki va här förut hon skulle hjälpa mig med massa pluggande
men de gick inte så bra (a) hihi
& jag skulle hjälpa henne med teorin men vi öppnade inte ens boken ;P
Sen har Rebecka vart här också, trevligt! :)
Träffar ju inte henne så ofta, väldigt synd ;(
Men de ska det förhoppningsvis bli ändring på :)
Dom drog för en stund sen
& nu sitter jag & Jonas här & väntar
på att hell´s kitchen ska börja ( elle aa jag väntar )
Nä nu får jag vara lite social mot min älskling (:
Skriver förmodligen mer sen (:

Puss på stjärten!

Kommentarer
Postat av: Bang

Johanna då? Hon va ju oxå där en snabbis eller?

2009-11-17 @ 21:15:06
Postat av: Sabine

ursäkta för att jag glömde att skriva de då?

2009-11-19 @ 20:46:49
Postat av: Anki

Men hahahahahaaaaaaaaaaaaa! Obsssss

2009-11-24 @ 14:45:28
URL: http://ankiannkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0