Söndag

Min dag idag började på ett skumt sätt, vaknade av att älsk satt på min säng, blev änna lite rädd först men ;D
Jag låg där i sängen en stund, sen gick jag ypp, sätte på musik dampa lite (a)
Sen skulle jag hämta köttbuljong ( vi skulle laga mat hos jonas ) men då hittade jag lite godis :D
Gott!
Efter att jag hade klätt på mig & så åkte vi mot Vargön, först köpte han champinjoner & cider :D
& sen tills hans mamma & pappa så hämtade vi lite köttfärs & winerbröd & nått annat krångel & han hämtade lite annat bös, som alltid ;) haha
Jag gjorde spagetti & köttfärssås, den blev inte lika god som den brukade men de gick ner iaf & det är väl de som räknas? ;)
Nu snart ska vi dra oss till hans garage & kolla om de fanns nån skruv eller ngt till Göran
& sen ska vi till Görans garage & kolla om skruven passar & kolla på hans nya bil :P
Nån ful liten sak sa Jonas att de va xD
& senare ska vi hem till mig & bara ta de lugnt, kolla film & bara mysa typ :)
Det blir nog bra! :)
Skriver mer sen tror jag :)

Puss på stjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0