Söndag

Ja då va de söndag igen... Tråkigt!
Men idag iaf så har jag & Jonas vart hemma hos hans föräldrar & fikat :)
Det var trevligt, fick sig lite goa skratt också xD
Annars har det inte hänt så mycket idag
Nu sitter jag hemma hos Jonas & kollar på
På spaning med Bridget Jones
Så jävla bra film!  :)

Igår skulle jag & Anki ha filmkväll, men sen kom jag på att jag hade smällare (6)
Haha! Vi kollade på Den bästa sommaren & sen drog vi ut å hade roligt :D
HAHAHAHA fan va jag älskar smällare! Speciellt sån jag har
små fjantiga tiger raketer, men as kul att smälla dom i brunnar! xD
Jag skulle smälla en i en brunn men så släppte jag dom för tidigt hela tiden så jag gav mig fan på att jag skulle lyckas!

Sabine; NU JÄVLAR SKA JAG FAN LYCKAS!
Anki; Haha, men håll den inte för länge bara så att den inte smäller i handen på dig ;)
Sabine; Nej då!
*Tänder raketen*
*3 sek senare avfyrar den* ( eller hur man säger )
Anki; HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH!
Sabine; HAHAHAHHA vafan?! HAHAHA
Sabine; Tänk om min hand hade smällt bort?! :O
Anki; HAHAHHHHAHAHAH!

Hahah de va fan kul! :D
Har bilder också som jag slänger upp när jag är hemma :)
Väldigt "snygga" bilder kan jag lova xD
Menmen
Tack för en rolig kväll Anki! :)

Puss på stjärten!


Kommentarer
Postat av: Anki

Tack själv :)

2009-11-24 @ 14:44:43
URL: http://ankiannkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0