Paranormal Activity

Uuuuusch!
En ny skräckis som jag väldigt gärna vill se!
Men helvete va otäck den verkar!
Såg bara trailern på youtube å blev as rädd, så jag va hos Bettan nyss, men hon va inte hemma så Göran ( hennes gubbe ) skulle leta upp den åt mig :D
Om jag får den idag så måste Jonas lätt va vaken hela filmen! ;O

Jag vill se den fast ändå inte :D
En spökfilm typ, Jonas tror inte på sånt men det gör verkligen jag så jag kommer förmodligen inte att våga sova sen ;( men ääh. jag SKA se den!

Skriver väl säkert nått mer sen (:

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror det är den Sandra har sätt, hon tycker den är SVIN äcklig! Hon säger att det är den hemskaste film hon någonsin sett ;)

2009-11-10 @ 12:25:14
URL: http://chasquido.blogg.se/
Postat av: Anjelika

Johan sa att jag skulle ladda ner den när jag frågade efter en bra skräckis. Han sa "den är typ Blair Witch Prject, fast ändå inte." Inte för att jag har sett den men, jag vill också se denna :)

2009-11-10 @ 14:28:38
Postat av: fia

varför säger alla att den är så hemskt fast dom har sett den?! jag hade sjukt höga förhoppningar om den satans filmen. jag trodde helt seriöst att jag skulle skrika, lipa och hoppa upp i taket av rädsla .. men ja. jag näst intill sov igenom hela filmen, den var inget annat än en stor besvikelse :o

2009-11-10 @ 22:56:59
URL: http://diarybyfia.blogg.se/
Postat av: Sabine

Johanna, aa jag har sett den nu, tyckte den va as läskig, eller aa i slutet.. ;P ganska långtråkig i början men ;D



Fia, va?! tyckte du inte att den va läskig?! :O jag höll på att skita ner mig i slutet :D Jonas fick tända å skit, klarade inte av att se den när de va mörkt xD hahaha

2009-11-12 @ 23:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0