Nu är jag både blogg & facebook nörd!

Hahaha helvete, jag kan inte sluta blogga eller spela på facebook
Roligt liv jag har va? ;)
Jag kan inte förstå att Jonas orkar, jag sitter alltid framför den här burken
får nog ta å sluta med det så han inte blir riktigt förbannad på mig nån gång för att jag är så osocial ;o
Men det är svårt! Haha låter som jag är värsta missbrukaren xD

"Hej Sabine vad har du för problem?"
"JAG ÄR BEROENDE AV MIN DATA!"
Haha ganska fult om de nu hade hänt xD

Jaa, va ska jag skriva mer?
Ganska fult, jag har en blogg som jag skriver i väldigt ofta, men igentligen..
jag har ju ett ganska tråkigt liv, så igentligen är nog min blogg väldigt tråkig
känns så iaf eftersom jag typ skriver i princip samma saker varje dag (a)
men det ska de bli ändring på!

Jaja, jag va borta hos Anki en sväng förut å röka å tjöta lite typ
Hon skulle kanske komma hit sen å röka, så slipper jag gå (a)
Hihi, lata Sabine i farten igen (a)

Nej nu ska jag försöka hitta på ngt vettigt att göra!
Skriver sen så märker vi om jag lyckades göra ngt vettigt :)

Puss på stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0