Mysigt?

Jag vaknade upp med en as skum känsla i magen idag.. ;S
Att jonas hade vart otrogen mot mig, så jag bad pappa köra hit mig så skulle jag "överaska" honom å självklart se om han hade nån tjej här..
När pappa släppte av mig märkte jag att de va låst, men jag har ju fått en nyckel så jag gick in, jag såg hans skor & allt så jag tänkte att han va hemma, så jag gick in i sovrummet å kollade, men uuuuusch!
Såg fetaste spyan på golvet ist! :O
Usssch!
Så jag ringde honom "vart är du?" så va han hos sin mamma, så han hade ju inte vart otrogen :D
För jävla bra de! Annars hade han vart kastrerad nu! ;)

Kanske skriver mer sen för nu ska jag röka å kanske äta nått (:

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: anjelika

sabine din galning. Kastrerad kallas det när man har gjort det på katter ;)

2009-11-09 @ 09:25:01
Postat av: hannah larsson

Sabine då, det finns nog ingen chans i världen att Jonas skulle gå till någon annan när han har dig.

2009-11-10 @ 13:18:44
URL: http://hannahlarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0