Måndag

Mjodå, idag har det inte hänt så mycket ( ovanligt? )
Typ, hrmm... suttit vid datan & spelat (a)
Anki va här en sväng förut, sen följde jag med henne hem för Becka & nån kompis till dom skulle dit & röka & jag ville ju träffa Becka så jag följde med :) Det va trevligt :)

JAG ÄR SUGEN PÅ MC DONALDS! :(
Jonas nämnde att han kanske skulle fixa pengar så skulle vi käka de, men han sa nu att han inte hade fixat de.. :(
Fan också! haha, Sabine tjockisen! Haha nedå, men de är så gooooott! :D
Jaja, nu vet jag inget mer vettigt att skriva så jag ska fortsätta nörda facebook (a)
Hahah just de ja! (i)
Kul att ens egen pojkvän tycker att man är en sån stor nörd ;O haha
( han va med mig först i typ 3 min, sen va jag för tråkig så han gick in till min bror, haha )
Men jag förstår honom, ska bättra mig, hoppas jag, Hihi! (a)
Skriver mer sen tror jag (:

Puss på stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0