Jag har tråkigt...

Personligt
Vad heter du?
Sabine Westerberg
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Haha vet inte :P
Vilka andranamn tänkte dina föräldrar ge dig?
vet inte
Vilket stjärntecken är du?
Jungfrun
Vart bor du?
Vänersborg
Bott utomlands?
Nope

Utseende
Hur lång är du?
1.65 tror jag ^^
Hur mycket väger du?
vet inte, har ju gått ner en del, men sist jag vägde mig va de typ 63 kg...
Hårfärg och frisyr?
svart utväxt page
Ögonfärg?
Blå/Gråa  typ
Mest nöjd med?
Vet inte
Minst nöjd med?
Ganska mycket, men mest brösten
Skostorlek?
37
Glasögon?
Jao, men inget jag använder (a)
Har du några piercingar/tatueringar?
jag har piercing i tungan, naveln & klittan ^^ & 6 tatueringar :)

Favoriter
Film?
Det finns många :D
Låt?
Hm, det finns också många!
Årstid?
Sommaren :)
Mat/dryck?
Shit, mat? haha jadu, jag äter nästan allt & har väl ingen direkt favorit men CocaCola är favorit drycken!
Djur?
Katter/hundar :)
Färg?
Svart
Parfym?
Lacoste & Paris Hilton
Tv-program?
2 and a half men :D
Sysselsättning?
Typ umgås med pojkvännen & vänner, blogga & hrm, lite pinsamt men haha spela på facebook xD

Kläder
Vad använder du just nu för jacka?
Nån röten svart vinter jacka som jag har använt i tusen år känns de som.. -.- vill ha en ny!
Vad använder du just nu för skor?
Såna dära fula uggs! :D otroligt fula, men underbart sköna! (y)
Favoritfärg på kläder?
Svart, vitt, grå :P
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
aadu de finns en del ;P
Favoritaffärer?
Gina Tricot och Hm
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
Haha köper typ aldrig kläder, pengarna går till annat ;o

Grejer
I plånboken:
inga pengar iaf ;( 
Tandborste:
rosa/vit :D
Smycken:
mitt kors runt halsen (:
Solglasögon:
"pilotbrillor"
Underkläder:
BH och trosor?
Nagellack:
Använder typ aldrig de :P
Mobil:
sony ericsson :)


Haha jag har ganska tråkigt som ni kanske märker ;)

Puss på stjärten! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0