Jag blir så trött!

Jag är så otroligt trött nu för tiden..
Somnar jätte sent, vaknar sent men ändå är jag helt utmattad..
Som inatt somnade jag runt 5, vaknade halv 4
Så jag missade skolan, inte bra.. :(
Usch jag orkar inte med detta längre, jag kan vara jätte trött runt 10 men så fort jag ska lägga mig så är jag inte lika trött typ, så de tar alltid ett antal timmar innan jag äntligen somnar.
& så måste jag kolla på nån film eller ngt annars somnar jag verkligen inte!
Usch!
Jag & Tove pratade om insomningstabletter, men jag skulle prova att ändra min "sovrytm" först
att jag verkligen ska försöka tvinga upp mig på morgonen hur trött jag än är men de går ju inte så bra
Så jag ska ta upp de på onsdag med henne
Så jag kanske får hjälp, ångesten har ju minskat lite när det gäller skolan men nu är de ju detta problemet också..
Hoppas verkligen att jag kan få tabletter, orkar inte gå runt att vara helt trött & grinig längre
Det känns verkligen inte som "jag" längre
Jag är alltid den glada spralliga typen
nu blir jag bara mitt "gamla" jag om jag blir tillräckligt övertrött
och det räcker inte för mig, jag vill bli mitt vanliga jag igen!
Den som är glad & trevlig, kan hitta på saker med sina vänner ist för att sitta här hemma & inte göra ett piss!

Jaja nog om det, snart kommer Jonas & då ska vi förmodligen köra Anjelika till stan så hon kan få ta ut pengar & ge mig mina pengar hihi :)
Men nu ska jag göra mig iordning, sätta upp en slarvig tofs å på med tjock tröjan,
yes det blir en sleten dag för min del, inte för att det är så ovanligt men ;D

Skriver mer sen (:
Puss på stjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0