Hellu

De va ett tag sen jag skrev nu märkte jag så jag får väl ta å skriva ett inlägg :P

I lördags hade jag & Jonas 2 månader :)
När jag vaknade va han inte hemma, då hade han åkt iväg å köpt rosor och choklad till mig :)
Så gullig är han! :) Sen senare köpte vi kinamat, de va gott, fast efteråt va de kanske inte lika gott för Jonas.
Han tog sån där extra stark sås eller nått, så han blev ganska röten i magen, stackars älskling ;(
Annars va dagen/kvällen mysig :)

& nu sitter jag här Jonas ska kolla på "efterlyst". Inge kul ;D haha men jag kollar ju alltid på mina "kassa" ( enligt honom ) program så han kan väl få se på de då :D
Vi har precis käkat mcdonalds, men jag åt bara en Hppy Meal, så jävla gott med äpplen efteråt! :D

Menmen nu ska jag typ spela eller ngt för ovanlighetens skull ;D 

Hejhej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0