Haha jadu xD

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, typ sovit.. (a)
Jonas väckte mig vid 2 "Men älskling ska du inte gå upp nu?" Då blev Sabine arg :D
Jag somnade nämligen vid 5 imorse, så jag ville sova vidare men de fick jag inte! :O

Nu sitter jag här iaf å lyssnar på min as tuffa låt, Jonas ligger i sängen ( ovanligt i know ) haha ;D
Å anjelika kommer om en stund, hon är ganska fittcpmongo, vi pratade på msn

"Olof Palme dog f

ör att försvara folk.
Jag frågar därför inför mina trogna åskådare, för att hedra lille Olof, om Fjärtdrottningen Sabine har en cancerpåle att sätta i hans stjärt?"

Aa ungefär så skrev hon hela tiden, ganska mongo med andra ord xD
Hon skrev så ist för att fråga direkt "Har du en cigg jag kan få låna?"
Jävla pucko! :D Så hon kommer väl snart å är ännu mer cp än vanligt! xD
Men nu ska jag fortsätta spela å så (:
Skriver mer sen förmodligen ;D haha :)

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0